Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑΧ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ! ΦΩΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ!


Άλλο ένα απίστευτο συνέβη στο "ιστορικό κέντρο της Αθήνας" που δε ξέρω πώς να σας το χαρακτηρίσω! Μεσημέρι όπως κατέβαινα τη Σοφοκλέους στη διασταύρωση με τη Γερανίου Τρίτη 17 Μαιου με πλησιάζει ένας αλλοδαπός με αμφίεση σαν τον Μπιν Λάντεν με φουστάνι μούσια και αυτο το μαντήλι που φοράνε στο κεφάλι τους και μου δείχνει ένα χαρτί το οποίο βλέπετε στις φωτογραφίες και μου τα διάβαζε στα Ελληνικά οτί ο Αλλάχ είναι μεγάλος, ο Αλλάχ είναι φιλεύσπλαχνος , ο Αλλάχ συγχωρεί και οτι είναι ο Θεός και τέτοια πρωτάκουστα για μένα.

 

 Του απαντάω Ιησούς ρε! Μου απαντάει Όχι! Ιησούς μουσουλμάνος προφήτης.Απ τα λίγα που ξερα και γω και επειδή φοβόμουν το μέρος για να φύγω του λέω είναι παράνομο αυτο που κάνεις γιατί είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι και οτι το κοράνι μας θεωρεί εχθρούς. 

 

Αυτος συνέχισε το βιολί του και του ζήτησα να μου δώσει κάποια απ αυτα τα χαρτιά μου τα δωσε άφοβα όπως και το όνομα του Μοχάμεντ Μασούντ και αυτό γιατί όπως θα δείτε στη φωτογραφία τον χαιρετάνε όλοι στον δρόμο που μόνο αραβικές επιγραφές βλέπεις σαν να ταν ο αδερφός τους! 

 

Είχαμε τους ιεχωβάδες τώρα έχουμε και δαύτους. Τα συναισθήματα πολλά που ένιωσα δύσκολα χαρακτηρίζονται. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Αναγνώστης







πηγη