Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Tι γίνεται τέλος πάντων στο μετρό με τις συμμορίες αλλοδαπών πορτοφολάδων;



Τον τελευταίο καιρό φοβάμαι να μπω μέσα.Οι κλέφτες κι οι πορτοφολάδες έχουν αποθρασυνθεί τόσο που ούτε που κρύβονται πλέον!!!Κατάντησε χειρότερο κι από τον ΗΣΑΠ...

Το περασμένο Μάρτη η Απρίλη θαύμασα έναν υπάλληλο του μετρό έναν ψηλό και γεροδεμένο ελεγκτή που μόλις μπήκε στο συρμό που βρισκόμουν κι εγώ έριξε μια ματιά κι αμέσως εντόπισε έναν αλλοδαπό ο οποίος προσπαθούσε να αρπάξει πορτοφόλι..αμέσως πήγε κοντά του,τον ακινητοποίησε με μια λαβή ,και τον έβγαλε στην Ομόνοια έξω από το τρένο..

κατέβηκα κι εγώ να δω τι θα γίνει και πήγα κοντά...ο υπάλληλος ευγενικά μου ζήτησε να απομακρυνθώ,κι αφού τον είδα να κόβει μια κλήση στον αλλοδαπό να του μιλάει σε έντονο ύφος για λίγη ώρα ,ξαναπλησίασα...μα γιατί! δεν τον πήγατε στην αστυνομία του είπα.

Είναι συμμορία κι οπλοφορούν μου απάντησε ο υπάλληλος!!Ήταν κι άλλοι μαζί του και μας παρακολουθούσαν,όπως καταλαβαίνετε αν το τράβαγα και αντιδρούσαν θα βάζαμε σε κίνδυνο όλους αυτούς που είναι αυτή την στιγμή στην αποβάθρα..!

Συμφώνησα κι έφυγα,του είπα και συγχαρητήρια!!!

Χθές το πρωί κατεβαίνοντας στο Σύνταγμα κι ενώ πριν 3 ημέρες μου είχαν κλέψει το πορτοφόλι στην διαδρομή Σεπόλια -Σύνταγμα,είδα τον ίδιο υπάλληλο,με πολιτικά αυτή την φορά μπροστά από το σταθμαρχείο σε ένα πηγαδάκι με άλλους υπαλλήλους του μετρό με στολή και πήγα προς το μέρος τους για να τους πω ότι με κλέψανε μέσα στο μετρό.

Απευθύνθηκα σε αυτόν που σας είπα προηγουμένος και τον ρώτησα αν με θυμάται από το περιστατικό αυτό στην Ομόνοια,αμέσως ο άνθρωπος με θυμήθηκε και μου είπε,τι κάνετε είστε καλά??Τι καλά να είμαι του απάντησα,προχθές μου έκλεψαν το πορτοφόλι μέσα στο τρένο του είπα.Τότε φώναξε έναν κύριο με μούσι που ήταν παραδίπλα και μου είπε,είναι ο πρόεδρος του σωματείου μας,μας απολύσανε κι υπάρχει έλλειψη προσωπικού γι αυτό γίνεται αυτό,το ίδιο μου απάντησε κι ο πρόεδρος του σωματείου.Εσείς είστε απολυμένος??ρώτησα τον υπάλληλο,ναι,μου απάντησε γελώντας...

Αυτό που έχω να πω είναι ΝΤΡΟΠΗ τους που απολύουν τέτοιους υπαλλήλους και κάνουν το μετρό που ήταν στολίδι και το χρησιμοποιούσαμε όλοι σαν τον ηλεκτρικό.Συμμορίες,ναρκωτικά,πορτοφολάδες,και να είσαι υποχρεωμένος να το χρησιμοποιήσεις γιατί η βενζίνη κάνει πανάκριβα κι εσυ πρέπει να πας στη δουλειά σου...

ΝΤΡΟΠΗ στο παΣΟΚ που διαλύει την μεσαία τάξη και τους μεροκαματιάρηδες, με σκοπό να τους αντικαταστήσει με άβουλα πλάσματα στο μέλλον αλλά και με αλλοδαπούς που μπήκαν παράνομα στην χώρα και τους "ελληνοποίησε" για τους εξτρα ψήφους.