Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΛ.ΑΣ.: Ανθρωποκυνηγητό για συμμορία Αλγερινών μαχαιροβγαλτών- Λήστεψαν Ελβετό επιχειρηματία & την παρέα του δύο φορές!

Ανθρωποκυνηγητό έχει εξαπολύσει η ΕΛ.ΑΣ. για την συμμορία Αλγερινών μαχαιροβγαλτών που λήστεψε δύο φορές Λατινοαμερικανό φαρμακοβιομήχανο και τον συνέταιρο του.
Λίγες ώρες μετά την καταγγελία της κλοπής, οι δράστες ξανακτύπησαν την ίδια παρέα, και αφού ξυλοκόπησαν τον συνέταιρο του επιχειρηματία, τον λήστεψαν!

Πιο αναλυτικά, χωρίς τέλος είναι η περιπέτεια που έζησαν στην Αθήνα ο Λατινοαμερικανός φαρμακοβιομήχανος και ο συνέταιρος του καθώς αφού έπεσαν θύμα αλγερινής συμμορίας "προσφύγων" που έφτασε στην Ελλάδα, όπως χιλιάδες άλλοι αλλοδαποί μέσω "διασώσεων" της FRONTEX και στη συνέχεια προωθήθηκαν στην ενδοχώρα στο πλαίσιο των περίφημων επιχειρήσεων "αποσυμφόρησης" των νησιών του Αιγαίου και συμφόρησης της υπόλοιπης χώρας. .

Οι Αλγερινοί "πρόσφυγες" (που και να συλληφθούν δεν πρόκειται ποτέ να απελαθούν) έσπασαν το πολυτελές SUV BMW και το «έγδυσαν» αρπάζοντας χρυσά ρολόγια Rolex και βαλίτσες Louis Vuitton επιστρέφοντας από το Α.Τ όπου κατήγγειλαν την κλοπή, άλλη συμμορία επιτέθηκε στον 65χρονο Ελβετό συνέταιρο του και τον έσπασαν στο ξύλο για να τον ληστέψουν.

Αποτέλεσμα όλη η παρέα να μεταβεί στην πρεσβεία της Ελβετίας και έτσι αφού παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες στον 65χρονο που οι δράστες εγκατέλειψαν αιμόφυρτο στην άσφαλτο και τακτοποιήθηκαν τα έγγραφα τους πέταξαν νωρίς το πρωί με την πρώτη πτήση για τη Ζυρίχη.
Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της περασμένης Τετάρτης. Ο 45χρονος φαρμακοβιομήχανος από τη Γουατεμάλα που ζει μόνιμα στην Ελβετία, πήγε μαζί με τον 65χρονο Ελβετό συνέταιρο του, δύο Έλληνες φίλους του και τη Μεξικάνα σύντροφο του στο κέντρο της Αθήνας για φαγητό. Η παρέα είχε επιστρέψει από ολιγοήμερες διακοπές στην Μήλο και αποφάσισαν να περάσουν το τελευταίο βράδυ στην Αθήνα σε ένα εστιατόριο που ειδικεύεται σε χορτοφαγικά πιάτα με βάση τη σόγια.

Γύρω στις 10 το βράδυ, ο 45χρονος παρκάρει το πολυτελές όχημα στην πλατεία Κάνιγγος. Δύο ώρες αργότερα επιστρέφοντας παθαίνει σοκ. Άγνωστοι δράστες, οι αστυνομικοί εκτιμούν πως πρόκειται για συμμορία Αλγερινών που λυμαίνεται την περιοχή, είχαν σπάσει το παράθυρο του μαύρου SUV και είχαν κάνει πλιάτσικο αρπάζοντας τέσσερα ρολόγια μάρκας Rolex ένα εκ των οποίων κοστίζει 40.000 ευρώ, έξι βαλίτσες Louis Vuitton με την πανάκριβη γκαρνταρόμπα του ζευγαριού, ένα τσαντάκι χειρός Louis Vuitton αξίας 6.000 ευρώ με κάρτες, προσωπικά έγγραφα, τα διαβατήρια τους και μετρητά.

Η παρέα κατήγγειλε το συμβάν στο τοπικό Α.Τ. και αργά τη νύχτα, γύρω στις 3:00, πήρε το δρόμο για το αυτοκίνητο. Φθάνουν στο μαύρο BMW και λίγο πριν επιβιβαστούν για να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο, ο 65χρονος συνέταιρος του Λατινοαμερικανού φαρμακοβιομηχάνου είπε ότι θέλει να κάνει μια βόλτα στην περιοχή. Και αυτό ήταν το λάθος του.

Στη συμβολή των οδών Μπενάκη και Θεμιστοκλέους τέσσερα άτομα πετάγονται από το σκοτάδι, τον κυκλώνουν και τον διατάζουν να τους δώσει το τσαντάκι του και ό,τι κουβαλούσε πάνω του.

Ο Ελβετός φαρμακοβιομήχανος αντιστάθηκε και τότε οι δράστες όρμησαν πάνω του και τον ξυλοκόπησαν άγρια. Αφού τον λήστεψαν, τον εγκατέλειψαν βουτηγμένο στο αίμα και εξαφανίστηκαν στα στενά της περιοχής. Λίγη ώρα αργότερα το θύμα επικοινώνησε με τους φίλους του και αφού πήγαν στην πρεσβεία της Ελβετίας όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες καθώς είχε υποστεί σοκ και φοβόταν να πάει στο νοσοκομείο, την επόμενη ημέρα αναχώρησε με την πρώτη πτήση για τη Ζυρίχη.

Μίνι – στρατός Αλγερινών ληστών
Παρά τις καθημερινές «σκούπες» της ΕΛ.ΑΣ στα Εξάρχεια και τις οργανωμένες επιχειρήσεις που έχουν βελτιώσει αισθητά την κατάσταση, υπάρχουν κάποιες «κόκκινες ζώνες» όπου συνεχίζουν να δρουν ανεξέλεγκτα συμμορίες Αλγερινών μαχαιροβγαλτών, ληστών και μακρυχέρηδων.
Μεγάλες και οργανωμένες ομάδες των 6-8 ατόμων που χτυπούν μέσα σε λίγα λεπτά τους στόχους και χάνονται μαζί με τη λεία τους σε καταλήψεις της ευρύτερης περιοχής των Εξαρχείων. Μια τέτοια συμμορία Αλγερινών εκτιμούν οι αστυνομικοί ότι χτύπησε τον αλλοδαπό φαρμακοβιομήχανο και τον Ελβετό συνέταιρο με λεία που αγγίζει τις 90.000 ευρώ. Μια γερή “μπάζα” την οποία εκτιμούν οι αστυνομικοί την έκαναν Αλγερινοί και την έκρυψαν σε κάποιο από τα δεκάδες κατειλημμένα κτήρια στα οποία έχουν βρει τα τελευταία χρόνια καταφύγιο οι εγκληματικές ομάδες που δρουν στο κέντρο της Αθήνας.

Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι της περιοχής από τη δράση των μαφιόζικων ομάδων που λυμαίνονται το κέντρο, ζουν με τον τρόμο του επόμενου χτυπήματος. Μάλιστα όπως λένε αν και γίνονται καθημερινά επιχειρήσεις της ΕΛ.ΑΣ σε μια προσπάθεια να μαζέψουν το χάος των Εξαρχείων, το πρόβλημα με τις συμμορίες θέλει πολύ χρόνο για να λυθεί.

«Πρόκειται για ομάδες 8-10 ατόμων που θυμίζουν μικρούς στρατούς. Έχουν χωρίσει τα Εξάρχεια σε ζώνες, ληστεύουν, ξυλοκοπούν, απειλούν και τρομοκρατούν. Κουμάντο κάνουν οι Αλγερινοί οι οποίοι έχουν στρατολογήσει Μαροκινούς και Τυνήσιους», αναφέρει ηγή της ΕΛ.ΑΣ και προσθέτει:
«Αυτές οι ομάδες που έχουν έδρα τα Εξάρχεια όταν νιώσουν ότι ο κλοιός σφίγγει μεταφέρουν την εγκληματική τους δράση στην Θεσσαλονίκη. Είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι και διαπράττουν τις ληστρικές επιθέσεις με απίστευτη ταχύτητα. Η "δουλειά" γίνεται μέσα σε 2 λεπτά. Χτυπούν και εξαφανίζονται στα στενά της περιοχής. Δεν καλύπτουν πότε τα πρόσωπα τους γιατί γνωρίζουν ότι ακόμη και αν συλληφθούν την επόμενη ημέρα μετά το δικαστήριο θα αφεθούν ελεύθεροι. Μάλιστα εκτός από κατοίκους της περιοχής και διερχόμενους επιτίθενται και σε Πακιστανούς στους οποίους παρουσιάζονται ως αστυνομικοί και όταν εκείνοι αντισταθούν βγάζουν μαχαίρια και επιτίθενται».

Άγριο ξύλο και μαχαιρώματα
Στις 10 το βράδυ της περασμένης Δευτέρας, μια παρέα τριών νεαρών βρίσκονταν πίσω από το λόφο του Στρέφη. Οι 19χρονοι, επέστρεφαν στα σπίτια τους όταν μια ομάδα πέντε αλλοδαπών τους πλησιάζουν και τους ζητούν τα κινητά τους τηλέφωνα. Όταν οι νεαροί αντέδρασαν, έβγαλαν μαχαίρια και τους λήστεψαν αρπάζοντας τα τηλέφωνα και κάποια μικροποσά που είχαν στις τσέπες τους.
Δύο 24ωρα νωρίτερα, στις 11 το βράδυ ένας 28χρονος που βρισκόταν στη συμβολή των οδών Οικονόμου και Τοσίτσα, δέχεται την επίθεση ενός αδύνατου και ψηλού άνδρα που φορούσε κουκούλα ο οποίος κρατώντας ένα μαχαίρι – πεταλούδα του άρπαξε το πορτοφόλι που περιείχε την ταυτότητα του και 70 ευρώ.
Στις 9 το βράδυ της ίδιας ημέρας στη συμβολή της Μπενάκη με την οδό Μετσόβου, ένας 26χρονος Πακιστανός, «μπλοκάρεται» από μια ομάδα τεσσάρων ατόμων που επέβαιναν σε μηχανάκια και αφού δήλωσαν πως είναι αστυνομικοί, στη συνέχεια του ζητούν να τους δώσει ο,τι είχε πάνω του. Ο νεαρός αντέδρασε και τότε οι δράστες έβγαλαν μαχαίρια και άρχισαν να τον τρυπούν στο σώμα για να τον εκφοβίσουν λέγοντας του «θα σε σφάξουμε!», αναγκάζοντας το θύμα να τους δώσει το κινητό του τηλέφωνο και 65 ευρώ.
Ένα παρόμοιο συμβάν κατεγράφη και με έναν 42χρονο Πακιστανό στην πλατεία Εξαρχείων. Ο άνδρας δέχτηκε επίθεση από έναν αλλοδαπό ο οποίος χωρίς να του πει το παραμικρό, όρμησε πάνω του και αφού τον γρονθοκόπησε άγρια του άρπαξε το κινητό του τηλέφωνο και 30 ευρώ.


Τον απόλυτο εφιάλτη ζουν και όσοι τουρίστες κάνουν το λάθος να περάσουν από την «κόκκινη ζώνη» της πλατείας, όπως μια παρέα Ιταλών που στα τέλη Αυγούστου βρέθηκαν στο σημείο και δέχτηκαν επίθεση από ομάδα αλλοδαπών οι οποίοι κάρφωσαν το μαχαίρι στον μηρό του ενός για να τους αρπάξουν τις τσάντες και τα κινητά τους τηλέφωνα.

Αγριες συμπλοκές στο Ζεφύρι: Ρομά "ελεύθεροι σκοπευτές" άνοιξαν πυρ κατά αστυνομικών

Aγρια συμπλοκή μεταξύ Ρομά και αστυνομικών με πέτρες και πυροβολισμούς σημειώθηκε στο Ζεφύρι Αττικής

Πιο αναλυτικά, έντονη κινητικότητα επικρατεί στους κόλπους της Ελληνικής Αστυνομίας, καθώς τα ξημερώματα Ρομά επιτέθηκαν σε άνδρες της αστυνομίας με πέτρες στο Ζεφύρι Αττικής.
Να σημειωθεί ότι οι δράστες αμέσως μετά την ρίψη πετρών ανέβηκαν σε ταράτσες της περιοχής, όπου και συνέχισαν την επίθεση κατά των αστυνομικών, αυτή τη φορά και με πυροβολισμούς ως... ελεύθεροι σκοπευτές!

Σύμφωνα με πληροφορίες του SecurityNews.gr δεν έχει υπάρξει τραυματισμός αστυνομικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, υπήρξε βλάβη του συστήματος ενδοεπικοινωνίας της ΕΛ.ΑΣ, με αποτέλεσμα να επικρατεί για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα «σιγή ιχθύος» στον ασύρματο.

Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

Κράτος υπό εισβολή: Αλλοδαποί επιτέθηκαν σε αστυνομικούς στη Σύμη λίγα 24ωρα μετά την παράνομη είσοδό τους στην Ελλάδα

Όλο ένα και πληθαίνουν τα θλιβερά επεισόδια με πρωταγωνιστές παράνομους μετανάστες οι οποίοι πλέον φτάνουν στη χώρα μας και επιτόπου προκαλούν επεισόδια με σκοπό να εκβιάσουν τις ελληνικές αρχές για να τους μεταφέρουν στο εσωτερικό, απ' όπου ελπίζουν να βρουν τρόπο να διαφύγουν προς την Ευρώπη.

Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της εισβολής τότε τι είναι; Περιμένουμε μήπως να υψώσουν και...τη σημαία τους; 

Πριν λίγες ημέρες στην Λέσβο πάνω από 1.000 αλλοδαποί πολιόρκησαν  την εφορία του νησιού ζητώντας την άμεση έκδοση ΑΦΜ για να πάρουν επίδομα των 400 ευρώ!
Σήμερα το μεσημέρι επεισόδια προκάλεσαν στη Σύμη ομάδα παράνομων μεταναστών που δε δίστασε να επιτεθεί και εναντίον αστυνομικών, δείχνοντας πλήρη περιφρόνηση προς τις ελληνικές Αρχές.

Σύμφωνα με πληροφορίες τοπικής ιστοσελίδας, οι παράνομοι μετανάστες που έφτασαν  στο νησί με το «έτσι θέλω» τις προηγούμενες μέρες από τα τουρκικά παράλια, προκάλεσαν τα επεισόδια διαμαρτυρόμενοι για… τις συνθήκες διαβίωσής τους απαιτώντας ταυτόχρονα να φύγουν από το νησί, καθώς δεν ανταποκρινόταν στις απαιτήσεις τους!

Μια ομάδα από αυτούς, πέταξε φαγητά σε αστυνομικούς και να επιτέθηκε σε έναν εξ αυτών.
Οι αστυνομικοί κατάφεραν να ελέγξουν την κατάσταση χωρίς το επεισόδιο να πάρει έκταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα επαναληφθεί ξανά, εάν οι Αρχές δεν τους πάρουν για να τους μεταφέρουν στην περίφημη ενδοχώρα. 

Υπολογίζεται ότι αυτές τις μέρες βρίσκονται  στη Σύμη περίπου 200 αλλοδαποί, την εποπτεία των οποίων έχουν 8 αστυνομικοί!
 Στο θέμα αυτό είχε αναφερθεί με δηλώσεις του, ο δήμαρχος Σύμης κ. Ελ. Παπακαλοδούκας στις αρχές Αυγούστου και χάρη στις διαμαρτυρίες του το τμήμα Σύμης είχε ενισχυθεί με... 4 αστυνομικούς!

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

Κέρκυρα: Οδηγείται στον εισαγγελέα ο Αλβανός που κακοποίησε 14χρονη

Στον εισαγγελέα οδηγείται σήμερα ο 32χρονος Αλβανός, ο οποίος καθ ομολογίαν του, κακοποίησε ένα 14χρονο κορίτσι, στην Κέρκυρα.

Το συμβάν φέρεται να έγινε τα ξημερώματα της Τετάρτης σε δωμάτιο ξενοδοχειακής μονάδας στη Δασιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες η 14χρονη είναι υπήκοος Μεγάλης Βρετανίας και έκανε διακοπές στη Κέρκυρα με την οικογένεια της, ενώ ο 32χρονος Αλβανός είναι κάτοικος του νησιού και υπάλληλος σε ξενοδοχείο.

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

Εξιχνιάστηκε πέντε χρόνια μετά η δολοφονία του 31χρονου Βούλγαρου στην Αθήνα - 3 Βούλγαροι οι δράστες

Εξιχνιάστηκε, μετά από πέντε χρόνια, από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, η ανθρωποκτονία 31χρονου Βούλγαρου, που διαπράχθηκε στις 9 Ιουνίου 2014 στην Αθήνα. Δράστες είναι τρεις ομοεθνείς του, δύο άνδρες και μια γυναίκα.

Το θύμα είχε βρεθεί νεκρό στις 11 Ιουνίου 2014, σε υπόγειο εγκαταλελειμμένου κτιρίου στο κέντρο της Αθήνας. Από τη νεκροψία - νεκροτομή, διαπιστώθηκε ότι ο θάνατός του προκλήθηκε από ασφυξία.

Η αστυνομία εξακρίβωσε ότι δράστες είναι τρεις ομοεθνείς του, δύο άνδρες 51 και 53 ετών, καθώς και μια 54χρονη που, μετά την ανθρωποκτονία, διέφυγαν από την Ελλάδα και αναζητούνται.
Οι δράστες, κατά το παρελθόν έχουν κατηγορηθεί και συλληφθεί κατά περίπτωση για ληστεία, παράβαση του νόμου περί αλλοδαπών, περί εξαρτησιογόνων ουσιών, περί όπλων, παράνομη κατακράτηση και μαστροπεία.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε υποβλήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος παρέπεμψε την υπόθεση σε κύρια ανάκριση. Σε βάρος των δραστών εκδόθηκαν εντάλματα σύλληψης για ανθρωποκτονία με δόλο από κοινού.

Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Συνελήφθησαν οι αλβανοί δραπέτες των φυλακών Κασσάνδρας - Είχαν μαζί τους καλάσνικοφ και χειροβομβίδες - Φυλούσαν χασισοφυτεία!

Συνελήφθησαν οι δύο Αλβανοί κρατούμενοι που είχαν δραπετεύσει την περασμένη Τρίτη από τις φυλακές Κασσάνδρας. 

Οι δύο δραπέτες εντοπίστηκαν σήμερα το πρωί από αστυνομικούς του Α.Τ. Ευπαλίου Φωκίδας σε δασική έκταση να φυλάσσουν κάνναβη. Μάλιστα είχαν στην κατοχή τους καλάσνικοφ και χειροβομβίδες.

Οι αστυνομικοί κατάφεραν να τους ακινητοποιήσουν και να τους περάσουν χειροπέδες. Οι δύο Αλβανοί όταν οδήγηθηκαν στο αστυνομικό τμήμα αποκάλυψαν την ταυτότητά τους.

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

Άγριες επιθέσεις από αλλοδαπούς εναντίον γυναικών σε Βύρωνα και Π.Φάληρο

Δύο άγριες και ληστρικές επιθέσεις σε γυναίκες σημειώθηκαν χθες το απόγευμα στις περιοχές του Βύρωνα και του Παλαιού Φαλήρου, από αλλοδαπούς, ένας εκ των οποίων ανήκει στην κοινότητα των γεωργιανών η οποία… «κοσμεί» με την παρουσία της την ελληνική κοινωνία.

Οι αλλοδαποί δράστες όρμησαν στα θύματα για να τους αρπάξουν ο,τι πολυτιμότερο είχαν πάνω τους, όμως και στις δύο περιπτώσεις ήταν άτυχοι αφού στη μια επίθεση ο δράστης παρασύρθηκε από διερχόμενο ταξί, ενώ στη δεύτερη συνελήφθη  από κατοίκους που είδαν το άγριο σκηνικό να εκτυλίσσεται μπροστά τους.

Η πρώτη επίθεση σημειώθηκε στις 16:15 στη συμβολή της λεωφόρου Ποσειδώνος με την οδό Παρθενώνος στο Παλαιό Φάληρο.

Ο ληστής, που πιθανότατα παραμόνευε και περίμενε την κατάλληλη στιγμή να “χτυπήσει”, όρμησε σε μια 35χρονη υπήκοο ΗΠΑ και της τράβηξε την αλυσίδα με τον διαμαντένιο σταυρό, που φορούσε στο λαιμό της. Η γυναίκα αντέδρασε και άρχισε να φωνάζει και εκείνη τη στιγμή δύο πολίτες που επέβαιναν σε μηχανή, άρχισαν να καταδιώκουν τον δράστη.

Λίγα στενά πιο κάτω κατάφεραν να τον συλλάβουν.
Ο δράστης οδηγήθηκε στην Αστυνομία και, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν 18χρονο Γεωργιανό «πρόσφυγα» ο οποίος φυσικά δεν πρόκειται ποτέ να απελαθεί πίσω στη χώρα του.
Στις 17:30 στο Βύρωνα εκτυλίχθηκε ένα κινηματογραφικού τύπου σκηνικό.

Μητέρα 45χρόνων που βάδιζε με το ανήλικο παιδί της στην οδό Καραολή και Δημητρίου, ακούει από πίσω της άναρθρες κραυγές και φωνές σε μια γλώσσα, που όπως είπε στην Αστυνομία δεν μπορούσε να καταλάβει.

Πριν καλά – καλά προλάβει να γυρίσει, δέχτηκε επίθεση από τον ληστή, ο οποίος άρχισε να τη χτυπά με μανία στην πλάτη.

Η 45χρονη σωριάστηκε στην άσφαλτο και ο δράστης της τράβηξε την τσάντα. Όμως αντέδρασε και τότε εκείνος άρχισε να τρέχει και, στην προσπάθειά του να διασχίσει τον δρόμο, χτύπησε πάνω στο παρμπρίζ ενός ταξί και το ράγισε.

Παρά το χτύπημα, δεν το έβαλε κάτω. Σηκώθηκε και τρέχοντας, επιβιβάστηκε σε μηχανάκι που τον περίμενε συνεργός του και εξαφανίστηκαν.

Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Ηράκλειο: Εφιάλτης για νεαρό ζευγάρι - Πάλεψε με λαθρομετανάστη ο οποίος με μαχαίρι επιχείρησε να τους ληστέψει

Σε εφιάλτη αλλά και τραγωδία λίγο έλειψε να εξελιχθεί η βραδινή βόλτα για ζευγάρι στο Φρούριο Κουλέ, στον Ενετικό Λιμένα Ηρακλείου.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τη μαρτυρία 18χρονης και του 19χρονου φίλου της, ενώ έκαναν βόλτα στο Φρούριο του Κούλε ένας άγνωστος για αυτούς άνδρας, αλλοδαπός πρόσφυγας  τους επιτέθηκε αρχικά με γροθιές και στη συνέχεια αποπειράθηκε να τους τραυματίσει με μαχαίρι κουζίνας μήκους 20 εκατοστών.

Ο 19χρονος, πάλεψε με τον άγνωστο και κατάφερε να του αποσπάσει το μαχαίρι, από το σημείο της συμπλοκής. Αργότερα μάλιστα όταν εντοπίστηκε από λιμενικούς, έφερε εκδορές στο πρόσωπο, τα δάχτυλα και το γόνατο.

Ο φερόμενος ως δράστης, αλλοδαπός πιθανότατα από χώρα της βόρειας Αφρικής ηλικίας 43 ετών, εντοπίστηκε και αφού ακινητοποιήθηκε συνελήφθη.

Προανάκριση για το συμβάν διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου ενώ εικάζεται οτι κίνητρο για την επίθεση ήταν η κλοπή.

Ο αλλοδαπός μετά από σύντομη παραμονή στις φυλακές θα αφεθεί ελεύθερος με «περιοριστικούς» όρους χωρίς να απελαθεί προκειμένου να ενσωματωθεί στην ελληνική κοινωνία.

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Στα χέρια της αστυνομίας Αφγανός που σκότωσε 18χρονο Πακιστανό στον Βοτανικό

Ένας 24χρονος Αφγανός είναι, σύμφωνα με την αστυνόμια, ο δράστης της ανθρωποκτονίας 18χρονου Πακιστανού, που διαπράχθηκε την περασμένη Τετάρτη, στον Βοτανικό.

Σημειώνεται, ότι το θύμα είχε βρεθεί νεκρός μέσα σε μια λίμνη αίματος, στη μέση του δρόμου. Τα δολοφονικά χτυπήματα είχαν προέλθει από μαχαίρι.

Έπειτα από την αστυνομική έρευνα, εξακριβώθηκε ότι δράστης είναι ο 24χρονος αλλοδαπός, ο οποίος, όπως διαπιστώθηκε, είχε συχνούς διαπληκτισμούς με το θύμα, στον χώρο εργασίας τους.
Ο δράστης συνελήφθη από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Καβάλας και Δράμας, μέσα σε λεωφορείο στον σταθμό διοδίων Μουσθένης Καβάλας.

Στη συνέχεια προσήχθη στο Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας, όπου ομολόγησε την πράξη του.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία, η οποία υποβλήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Αλλοδαποί σφάχτηκαν σε ξενοδοχείο των Σερρών

Άνω- κάτω έγινε ένα ξενοδοχείο στην πόλη των Σερρών από το μακελειό μεταξύ μεταναστών διαφορετικών εθνικοτήτων, που ξεκίνησε με έναν θορυβώδη καυγά αλλά κατέληξε στον τραυματισμό ενός αυτούς και μάλιστα με… ψαλίδι!

Όλα ξεκίνησαν αργά το βράδυ της Παρασκευής με την φραστική αντιπαράθεση τριών νεαρών από το Αφγανιστάν με έναν επίσης νεαρό από το Ιράν, για λόγους που δεν έχουν διευκρινιστεί. Ξαφνικά, το ξενοδοχείο σηκώθηκε στο πόδι, από τις κραυγές πόνου του Ιρανού, τον οποίο γρονθοκόπησαν δυο από τους Αφγανούς ενώ ο τρίτος τον τραυμάτισε στην κοιλιακή χώρα με ψαλίδι!

Το θύμα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών και παρέμεινε για νοσηλεία χωρίς να κινδυνεύει η ζωή του. Οι τρεις Αφγανοί συνελήφθησαν από αστυνομικούς που έσπευσαν άμεσα στο ξενοδοχείο και παραπέμφθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Σερρών με κατηγορίες για πρόκληση σωματικής βλάβης και οπλοχρησία κατά περίπτωση.

Πακιστανός φορέας του AIDS έκανε άνω-κάτω το νοσοκομείο Ηρακλείου - Δάγκωσε και γιατρό!

Τον πανικό σε προσωπικό, ασθενείς κι επισκέπτες σκόρπισε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείου του Ηρακλείου Κρήτης, ένας Πακιστανός φορέας του AIDS.

Το «προσφυγάκι», το οποίο νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Νεάπολης Λασιθίου, είχε διακομιστεί στο Βενιζέλειο με εισαγγελική εντολή για να εξεταστεί από ψυχίατρο που θα γνωμάτευε αν έπρεπε να νοσηλευτεί. 

Ο γιατρός, αφού τον εξέτασε, έκρινε ότι δε χρήζει νοσηλείας, όμως το «προσφυγάκι» άρχισε να βρίζει και να απειλεί, ενώ αρνείτο να εγκαταλείψει το Νοσοκομείο.

Μόλις είδε ότι δε θα περάσει το δικό του, επιτέθηκε στον γιατρό, του προκάλεσε εκδορές στο δεξί του χέρι και τον δάγκωσε στον αντίχειρα και μετά αφόδευε σε διάφορους χώρους του Νοσοκομείου!

Εν τέλει, ακινητοποιήθηκε από αστυνομικούς, οι οποίοι τον οδήγησαν στο Αυτόφωρο, ωστόσο αφέθηκε ελεύθερος!!!

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Αυτοί είναι οι Πακιστανοί λαθρομετανάστες που πήραν λύτρα και δολοφόνησαν ομοεθνή τους στη Θήβα (φωτο)

Με διάταξη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θηβών, δόθηκαν στη δημοσιότητα τα στοιχεία ταυτότητας και οι φωτογραφίες των τριών Πακιστανών που απήγαγαν στις 11 Μαρτίου έναν 34χρονο συμπατριώτη τους, τον δολοφόνησαν στην περιοχή του Ελαιώνα Θηβών αλλά συνέχιζαν να εκβιάζουν τους συγγενείς του ζητώντας λύτρα ύψους 10.000 ευρώ, δήθεν για να τον απελευθερώσουν!

πρόκειται για τους MUSTAF AHMED του MERDIN και της EMNA ΒΙΒΙ 45,




και ALI AKHTAR του SAD MUHAMMAD και της ANAYAT BIBI 40 χρόνων, που είχαν συλληφθεί στις 30 Μαΐου στη Θήβα, στη Τρίπολη και στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας, με επιχείρηση αστυνομικών της Ασφαλείας Δυτικής Αχαΐας, Θηβών και Τρίπολης.


Ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Θηβών τους έχει ασκήσει δίωξη κακουργηματικού χαρακτήρα για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης, συγκρότηση και ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, αρπαγή από κοινού με σκοπό να εξαναγκαστεί άλλος σε πράξη για την οποία δεν έχει υποχρέωση, απλή συνέργεια στην αρπαγή, ληστρική εκβίαση από κοινού, ανθρωποκτονία με πρόθεση από κοινού, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και απόπειρα εκβίασης από κοινού.


Ωστόσο, η Ασφάλεια Δυτικής Αχαΐας έχει ενδείξεις ότι οι τρεις αλλοδαποί εμπλέκονται σε τουλάχιστον άλλες τέσσερις αρπαγές ομοεθνών τους και εκβίαση των συγγενών τους. Γι’ αυτό, παρακαλεί όποιον έχει σχετικές πληροφορίες να επικοινωνήσει μαζί της, διασφαλίζοντας την ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

Μετά την Αθήνα «Καμπούλ» γίνεται και η Θεσσαλονίκη: Ομάδες Αράβων σφάζονται μεταξύ τους μπροστά στα μάτια των πολιτών

Συμπλοκή με σπασμένα μπουκάλια και τραυματίες σημειώθηκε μεταξύ ομάδων νεαρών λαθρομεταναστών αραβικής καταγωγής, λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της Θεσσαλονίκης, στην πλατεία της Καμάρας, μπροστά στα έκπληκτα μάτια πολλών περαστικών, οι οποίοι έντρομοι έτρεχαν να απομακρυνθούν από το σημείο.

Φωνάζοντας και κρατώντας στα χέρια σπασμένα μπουκάλια μπύρας, οι νεαροί για άγνωστη αφορμή άρχισαν να ανταλλάσσουν χτυπήματα. Κατά τη διάρκεια της συμπλοκής ένας από τους νεαρούς τραυματίστηκε σοβαρά στο πίσω μέρος του κεφαλιού του, λίγο πάνω από το σβέρκο, όταν κάποιος από την αντίπαλη ομάδα τον έκοψε με ένα σπασμένο μπουκάλι.

Η συμπλοκή συνεχίστηκε δίπλα ακριβώς από την πιάτσα των ταξί, στην οδό Εγνατία, όπου οι νεαροί συνέχισαν να χτυπιούνται και να εκσφενδονίζουν ο ένας στον άλλον κομμάτια ξύλου, που πήραν από γειτονικούς κάδους σκουπιδιών.

Οι οδηγοί των ταξί αναγκάστηκαν να απομακρύνουν τα οχήματά τους από το σημείο, για να μη σημειωθούν φθορές σε αυτά από τη συμπλοκή. Λίγα λεπτά αργότερα έξι μηχανές της ομάδας Δίας, με δύο άντρες η καθεμία, έφτασαν στο σημείο, ωστόσο, οι νεαροί είχαν απομακρυνθεί.
Συχνές οι συρράξεις μπροστά σε περαστικούς

Είναι πολύ συχνές οι συρράξεις και οι καβγάδες μεταξύ νεαρών αραβικής καταγωγής σε πολύ κεντρικά σημεία της Καμάρας και της Ροτόντας, όπου κατά δεκάδες συγκεντρώνονται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Σε κάποιες περιπτώσεις, δίπλα σε περαστικούς, ακόμα και μπροστά στα έντρομα μάτια μικρών παιδιών, έχουν βγει μαχαίρια, έγινε χρήση σπρέι πιπεριού και άτομα μεταφέρθηκαν αιμόφυρτα σε νοσοκομείο.

Κάτοικοι και καταστηματάρχες είναι αγανακτισμένοι, αφού τα τελευταία χρόνια η περιοχή τους έχει μετατραπεί σε γκέτο. Όπως τονίζουν, σύμφωνα με το ethnos.gr, o φόβος έχει «φωλιάσει» στην περιοχή, αφού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας περιφέρονται κακοποιά στοιχεία και γίνεται διακίνηση ναρκωτικών ουσιών, ακόμα και τις μεσημεριανές ώρες, ακόμα και έξω από σχολικό συγκρότημα.

Η αστυνομία κάνει συχνές περιπολίες στα πάρκα και στα στενά γύρω από τη Ροτόντα και στην πλατεία της Καμάρας, γίνονται συλλήψεις, ωστόσο, το πρόβλημα συνεχίζεται αμείωτο.
Όλα αυτά συμβαίνουν σε μία ιδιαίτερα ζωντανή περιοχή του κέντρου της Θεσσαλονίκης, η οποία βρίσκεται δίπλα στην πανεπιστημιούπολη, λειτουργούν πολλά καταστήματα εστίασης και διασκέδασης, καθώς και εμπορικά μαγαζιά και διέρχονται από αυτήν καθημερινά χιλιάδες άτομα.

Επίσης, στην περιοχή βρίσκονται δύο από τα μεγαλύτερα μνημεία της Θεσσαλονίκης, η Ροτόντα (περιλαμβάνεται και στη λίστα της UNESCO) και η Καμάρα, με αποτέλεσμα να την επισκέπτονται χιλιάδες τουρίστες.

Συνελήφθη ο Ρουμάνος που είχε κλέψει τα τάματα από τη Μονή Ιβήρων

Μετά από μεγάλη αστυνομική επιχείρηση συνελήφθη ο Ρουμάνος που είχε κλέψει τάματα από την ιερή εικόνα της Παναγίας της Πορταΐτισσας στο Αγιο Ορος.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του iefimerida, πρόκειται για έναν Ρουμανο, ο οποίος είχε εντοπιστεί και συνελήφθη σε έναν γκρεμισμένο πύργο έξω από την Μονή Ζωγράφου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη Μονή βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από τη Μονή Ιβήρων, όπου και διέπραξε την ιεροσυλία

Ο ληστής άρπαξε τα τάματα από την ιερή εικόνα της Παναγίας της Πορταΐτισσας, τα οποία και εντοπίστηκαν σε σακίδιο το οποίο ο Ρουμάνος ληστής πέταξε. Τα τάματα επιστράφηκαν στο μοναστήρι.

Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Θεσσαλονίκη : Αλγερινός ληστής-βιαστής επιτέθηκε σε γυναίκα μεσα στο σπίτι της

Το περιστατικό σημειώθηκε τα μεσάνυχτα της περασμένης Τετάρτης (12-06-2019) στην περιοχή της Ανάληψης, στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, 20χρονος Αλγερινός σκαρφάλωσε από την πρόσοψη πολυκατοικίας και εισέβαλε σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου από την μπαλκονόπορτα.

Μέσα στο διαμέρισμα βρισκόταν μια 27χρονη γυναίκα η οποία ήταν καθισμένη στον καναπέ και παρακολουθούσε τηλεόραση. Ο 20χρονος κατάφερε να βρει το πορτοφόλι της νεαρής χωρίς να γίνει αντιληπτός.

Αντί να αποχωρήσει από το διαμέρισμα, τράβηξε μαχαίρι και της επιτέθηκε. Με την απειλή μαχαιριού επιχείρησε να την ακινητοποιήσει για να την βιάσει. Εκείνη έβαλε τις φωνές, αναγκάζοντας τον νεαρό Αλγερινό να τραπεί σε φυγή.
Πήδηξε από το μπαλκόνι στο δρόμο και εξαφανίστηκε. Η νεαρή ειδοποίησε αμέσως την Αστυνομία. Μόλις έφτασαν οι αστυνομικοί τους παρέδωσε το κινητό τηλέφωνο του δράστη, το οποίο του είχε πέσει εντός του διαμερίσματος.

Ξεκίνησε αστυνομική έρευνα από τους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Χαριλάου. Μετά από επισταμένες έρευνες ο δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη.

Χθες το πρωί οδηγήθηκε στον ανακριτή από τον οποίο ζήτησε προθεσμία για να απολογηθεί. Μέχρι την απολογία του θα παραμείνει κρατούμενος. Ο συλληφθείς έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τις αρχές για υποθέσεις κλοπών και διακίνησης ναρκωτικών.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Αλγερινός εισέβαλε σε διαμέρισμα και επιχείρησε να κακοποιήσει 27χρονη

Σύμφωνα με πληροφορίες 19χρονος Αλγερινός-"πρόσφυγας"  σκαρφάλωσε από την πρόσοψη πολυκατοικίας και εισέβαλε σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου από την μπαλκονόπορτα.

Μέσα στο διαμέρισμα βρισκόταν μια 27χρονη γυναίκα η οποία ήταν καθισμένη στον καναπέ και παρακολουθούσε τηλεόραση. Ο 19χρονος κατάφερε να βρει το πορτοφόλι της νεαρής χωρίς να γίνει αντιληπτός. Αντί να αποχωρήσει από το διαμέρισμα, τράβηξε μαχαίρι και της επιτέθηκε.
Με την απειλή μαχαιριού επιχείρησε να την ακινητοποιήσει για να την βιάσει. Εκείνη έβαλε τις φωνές, αναγκάζοντας τον... νεαρό Αλγερινό να τραπεί σε φυγή.

Πήδηξε από το μπαλκόνι στο δρόμο και εξαφανίστηκε. Η νεαρή ειδοποίησε αμέσως την Αστυνομία. Μόλις έφτασαν οι αστυνομικοί τους παρέδωσε το κινητό τηλέφωνο του δράστη, το οποίο του είχε πέσει εντός του διαμερίσματος.

Ξεκίνησε αστυνομική έρευνα από τους αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Χαριλάου. Μετά από επισταμένες έρευνες ο δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη.

Σήμερα το πρωί οδηγήθηκε στον ανακριτή από τον οποίο ζήτησε προθεσμία για να απολογηθεί. Μέχρι την απολογία του θα παραμείνει κρατούμενος.

Φυσικά ο  συλληφθείς έχει απασχολήσει και στο παρελθόν τις  αρχές για υποθέσεις κλοπών και διακίνησης ναρκωτικών, αλλά φυσικά οι περίφημες αρχές τον άφησαν ανενόχλητο αφού "απασχολήθηκαν" μαζί του. 

Περιττό να προστεθεί πως μετά την προσωρινή κράτηση θα αφεθεί ελεύθερος χωρίς να απελαθεί. Ο λόγος; ΄Εχουν απαγορευθεί όλες  οι απελάσεις αλλοδαπών κυρίως μουσουλμάνων, οι οποίοι έχουν μπει  παράνομα στη χώρα.

Επί επτά χρόνια αναζητούσαν έναν Αλβανό δολοφόνο και τον βρήκαν στην Σπάρτη

Λυτούς και δεμένους είχαν βάλει οι αρχές της Αλβανίας για να εντοπίσουν ένα νεαρό ομοεθνή τους, ο οποίος κατηγορείται για ανθρωποκτονία εκ προμελέτης και κατά συναυτουργία την οποία διέπραξε στις 4 Οκτωβρίου του 2012 στην γειτονική χώρα. 

Μετά από επτά ολόκληρα χρόνια, διαπιστώθηκε ότι κρυβόταν στη Σπάρτη!

Σε βάρος του 29χρονου αλλοδαπού, εκκρεμούσε Ερυθρά Αγγελία διεθνών αναζητήσεων που είχαν εκδώσει οι αρχές της πατρίδας του. Ωστόσο, οι αστυνομικοί του τμήματος Ευρώτα που τον εντόπισαν στην πρωτεύουσα της Λακωνίας διαπίστωσαν ότι ήταν φυγόποινος και στην Ελλάδα, καθώς σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης για παράβαση της νομοθεσίας περί αλλοδαπών!

Ο 29χρονος συνελήφθη και παραπέμφθηκε στον εισαγγελέα Εφετών Ναυπλίου, ο οποίος μελετά αν θα δώσει εντολή για την έκδοσή του στην Αλβανία βάσει του διεθνούς διωκτικού εγγράφου, ή θα διατάξει να εκτίσει πρώτα την ποινή που του είχε επιβάλει η ελληνική δικαιοσύνη.

Τρίτη 11 Ιουνίου 2019

Νέο σοβαρό επεισόδιο: Πακιστανός έβριζε την Ελλάδα και απειλούσε περαστικούς με λεπίδα στη Θεσσαλονίκη

Νέο σοβαρό επεισόδιο με «πρόσφυγα» αυτή τη φορά από το Πακιστάν. 

Μετά το σοβαρό επεισόδιο στην Αθήνα με τους δύο Ιρακινούς, στη Θεσσαλονίκη ένας Πακιστανός 20 ετών για άγνωστο λόγο έβγαλε από την τσέπη του λεπίδα και άρχισε να απειλεί τους περαστικούς που έντρομοι τον έβλεπαν να κρατά τη φονική λεπίδα στα χερια του.

Το περιστατικό σημειώθηκε στην αγορά Βλάλη, λίγο πριν τις 13:00.

Περαστικοί ειδοποίησαν την Αστυνομία και στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της ομάδας Ζ. Στη θέα των αστυνομικών ο δράστης πέταξε την λεπίδα. Αμέσως μετά οι αστυνομικοί του φόρεσαν χειροπέδες και τον οδήγησαν στο αστυνομικό τμήμα Λευκού Πύργου.

Αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν στο thestival.gr ότι ο 20χρονος έβριζε αδιακρίτως άτομα που ήταν γύρω του ενώ στη συνέχεια έβριζε την Ελλάδα. 

Ο συλληφθείς έχει...  "απασχολήσει"(sic)  και στο παρελθόν τις αρχές, αλλά οι αρχές μετά την "απασχόλησή" τους μαζί του, απλά τον άφησαν ανενόχλητο  χωρίς ποτέ να απελαθεί, όπως ούτε και τώρα πρόκειται να απελαθεί, καθώς η πάγια πολιτική της απερχόμενης κυβέρνησης είναι καμία απέλαση αλλοδαπών από ασιατικές ή αραβικές χώρες και για κανένα λόγο.


Αιματηρή ληστεία σε περίπτερο στο Σύνταγμα! Αλλοδαποί μαχαίρωσαν τον υπάλληλο και έναν φίλο του

Δολοφονικές επιθέσεις αλλοδαπών, ακόμα και απέναντι απο την Βουλη!

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά σχετικά με τη ληστεία, ένας υπάλληλος που εργαζόταν σε περίπτερο που βρίσκεται στη Βασιλίσσης Αμαλίας δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από δύο άτομα ιρακινής καταγωγής. 

Συγκεκριμένα οι δύο δράστες άρχισαν να κλέβουν πράγματα από το περίπτερο και όταν τους αντελήφθη ο περιπτεράς, βγήκε έξω, τους κυνήγησε με συνέπεια να τον τραυματίσουν με μαχαίρι.
Από το αιματηρό περιστατικό υπήρξε ένας ακόμη τραυματίες, φίλος του υπαλλήλου που είχε πάει εκεί για να του κάνει παρέα.

Οι δύο ληστές αρχικά διέφυγαν, αλλά στη συνέχεια συνελήφθησαν και μάλιστα αναγνωρίστηκαν από τα θύματά τους. Άμεσα στο σημείο της επίθεσης έσπευσαν ασθενοφόρα και αστυνομικοί με τους δύο τραυματίες να μεταφέρονται στο Λαϊκό νοσοκομείο.

Από την προανάκριση προέκυψε ότι οι δύο δράστες είχαν ληστέψει και ένα περίπτερο στη Σταδίου.

Κυριακή 9 Ιουνίου 2019

Σοκ στην Καλλιθέα: Δύο Αλβανοί μαχαίρωσαν 9 φορές νεαρό Έλληνα στον δρόμο - Νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση!

Εννιά μαχαιριές στο θώρακα δέχτηκε ένας νεαρός Έλληνας στην Καλλιθέα όταν γυρνούσε με την παρέα του νυχτερινή έξοδο.

Συγκεκριμένα, λίγο πριν τη μια τη νύχτα του Σαββάτου μια παρέα πέντε νεαρών, τριών αγοριών και δύο κοριτσιών, επέστρεψε από νυχτερινή έξοδο. Η παρέα κινούνταν επί της οδού Ματζαγριωτάκη όταν στην συμβολή με την οδό Γρυπάρη πέρασαν από δίπλα τους δύο νεαροί αλλοδαποί.

Ο ένας χτύπησε προκλητικά με το σώμα του τον ώμο του μικρότερου αγοριού από την παρέα, ο 19χρονος Έλληνας της παρέας έσπευσε να τον προστατεύσει, ακολούθησε συμπλοκή και πριν προλάβει να αντιδράσει, ο 20χρονος αλλοδαπός τράβηξε μαχαίρι και μαχαίρωσε εννέα φορές τον νεαρό Έλληνα.

Σύμφωνα με το kallitheaonline.gr μια από τις εννέα μαχαιριές βρήκε τον 19χρονο λίγα εκατοστά κάτω από την καρδιά. Οι δύο αλλοδαποί διέφυγαν από το σημείο, αφήνοντας πίσω τους αιμόφυρτο τον 19χρονο.

Ειδοποιήθηκε η Αστυνομία η οποία απέκλεισε το σημείο για αρκετές ώρες για λήψη αποτυπωμάτων και άλλων στοιχείων, ενώ ο 19χρονος μεταφέρθηκε αρχικά στο “Γ.Γεννηματάς” και στη συνέχεια στο Ιπποκράτειο για μια πολύ λεπτή χειρουργική επέμβαση.