Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Πάτρα: Άβατο το άλσος του Αγίου Αλεξίου - Οι λαθρομετανάστες πουλάνε ναρκωτικά και σεξ


Ετοιμάζουν κινητοποιήσεις οι κάτοικοι. Ανυπαρκτο το κρατος "προστασιας του πολιτη"

Ο τρόμος είναι το συναίσθημα που κυριεύει τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του άλσους του Αγίου Αλεξίου, όταν έρχεται το σκοτάδι. 
Δεκάδες αλλοδαποί λαθρομετανάστες που έχουν «καταλάβει» την περιοχή, μετά την επιχείρηση απομάκρυνσης τους από το αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στον Άγιο Διονύση, έχουν βρει στέγη σε παλιά κτίσματα και παρατημένα αυτοκίνητα, μέσα και έξω από το άλσος.

Οι κάτοικοι της περιοχής καταγγέλλουν πως έχουν γίνει μάρτυρες περιστατικών, κατά τα οποία μπροστά στα μάτια τους πωλούνται ναρκωτικά, κυρίως ηρωίνη, σε έτοιμες δόσεις με τιμή 20 ευρώ!

Οι λαθρομετανάστες κινούνται σε μικρές ομάδες και γνωρίζουν από την συμπεριφορά αλλά και τα πρόσωπα, τους χρήστες κάθε ηλικίας και φύλου και τους προσεγγίζουν προκειμένου να τους προμηθεύσουν με τον λευκό θάνατο.
Οι κάτοικοι καταγγέλλουν πως υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες, κάποιοι εξ αυτών έχουν δεχτεί ακόμα και πρόταση για σεξουαλική επαφή, με αντάλλαγμα χρήματα.

Τονίζουν πως η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, τα παιδιά τους και οι ηλικιωμένοι δεν μπορούν πλέον να κυκλοφορήσουν μόνοι τους τη νύχτα και σκέφτονται να ξεκινήσουν κινητοποιήσεις, προκειμένου οι αρμόδιοι να δώσουν άμεσα λύση.
πηγη

ΚΟΡΙΝΘΙΑ: Αλλοδαποί λήστεψαν γυναίκα με κοντόκανη καραμπίνα!


Οι δύο αλλοδαποί δράστες, ηλικίας 18 και 25 ετών, συνελήφθησαν στη Νεράντζα Κορινθίας. Το βράδυ της περασμένης Τρίτης (15-02-2011), στη Νεράντζα, με την απειλή κοντόκανης καραμπίνας, ακινητοποίησαν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε μια 51χρονη γυναίκα και της πήραν τα χρήματα που είχε και το κινητό της τηλέφωνο.

Οι δράστες ομολόγησαν την πράξη τους και στη κατοχή τους βρέθηκε το κινητό τηλέφωνο και μέρος των χρημάτων, ενώ σε αγρόκτημα της περιοχής βρήκαν και το όπλο...

eglimatikotita

Να καθαρίσει η χώρα μας από τους λαθρομετανάστες!


ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΏΡΗΤΟ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!

ΕΙΜΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΛΑΘΡΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΧΏΡΑΣ.......


ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΤΛ.ΔΙΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΒΑΛΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΚΑΡΑΜΕΛΑ................

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ........ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.......ΜΟΝΟ ΠΟΡΕΊΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ...
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΛΕΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ...........ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ - ΧΩΡΑ: ΕΛΛΑΔΑ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΨΟΥΝ, ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΒΙΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΡΓΑ ΒΕΒΑΙΑ.........

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Πάτρα:ΛΑΘΡΟMEΤΑΝΑΣΤΗΣ δολοφονος χτύπησε έγκυο για να της πάρει τη τσάντα στην περιοχή της πλατείας Παπανδρέου


Το τρόμο έζησε μια έγκυος γυναίκα, όταν ενώ περπατούσε στην οδό Τανάγρας, άγνωστος άνδρας που επέβαινε σε παπάκι χωρίς αριθμό κυκλοφορίας, της πήρε την τσάντα ενώ την έριξε στο οδόστρωμα και την έσυρε για λίγο. 

Η γυναίκα που είναι έγκυος στον 7ο μήνα, φέρεται να είχε μεγάλο χρηματικό ποσό, ενώ βρίσκεται σε κατάσταση σοκ.
 
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο για να την μεταφέρει στο νοσοκομείο κυρίως για προληπτικούς λόγους, ενώ η αστυνομία αναζητά τον δράστη που σύμφωνα με πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες, είχε κατεύθυνση προς το Παμπελοποννησιακο στάδιο.
πηγη

Συνελήφθη ζευγάρι αλλοδαπών ληστών. «Έγδυναν» σπίτια κατά συρροή

Τέλος στη παράνομη δράση ενός ζευγαριού από τη Βουλγαρία έδωσε η αστυνομία. Στο σπίτι του ζευγαριού στο Ρέθυμνο αλλά και σε άλλους χώρους βρέθηκαν δεκάδες κινητά τηλέφωνα, φωτογραφικές μηχανές αλλά και ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τα οποία είχαν αφαιρέσει από σπίτια που είχαν διαρρήξει. Παρά την πλούσια δράση των δύο, όμως, δε συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου!


Ήδη καλούνται πολίτες που έχουν πέσει θύματα κλοπής ή διάρρηξης να προσέλθουν στην ασφάλεια Ρεθύμνου, προκειμένου να αναγνωρίσουν αντικείμενα ιδιοκτησίας τους και να τους επιστραφούν.

Πηγή: cretalive.gr

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Επ' αυτοφώρω σύλληψη αλλοδαπών διαρρηκτών


Επ' αυτοφώρω σύλληψη διαρρηκτώνΣτη «φάκα» των αστυνομικών έπεσαν τρεις αλλοδαποί διαρρήκτες την ώρα που έκλεβαν χρήματα και κοσμήματα από διαμέρισμα, στο κέντρο της πόλης των Σερρών.

Οι δράστες έγιναν αντιληπτοί από κάτοικο γείτονα της περιοχής όταν είδε τους τρεις αλλοδαπούς να κινούνται ύποπτα έξω από την πολυκατοικία και να χτυπούν τα θυροτηλέφωνα.

Αμέσως ενημέρωσε την αστυνομική διεύθυνση Σερρών και άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έφτασαν έγκαιρα στο σημείο και συνέλαβαν τους δύο από τους τρείς δράστες τη στιγμή που διέπρατταν τη διάρρηξη, ενώ ο συνεργός τους συνελήφθη, την ώρα που προσπαθούσε να διαφύγει πηδώντας από μπαλκόνι σε μπαλκόνι, σε διπλανή οικοδομή.

Στην κατοχή των δραστών βρέθηκαν 35.000 ευρώ σε μετρητά, καθώς και κοσμήματα τα οποία παραδόθηκαν στον κάτοχο του σπιτιού. Οι δράστες θα οδηγηθούν αύριο στον Εισαγγελέα Σερρών.

Πηγή: www.newsbeast.gr

ΣΥΜΠΛΟΚΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


Ένοπλος αλλοδαπός τραυμάτισε δύο Πακιστανούς λαθρομετανάστες στις 11.20 στην οδό Αλτέας 43, στο Περιστέρι, ενώ σε συμπλοκή μεταξύ αλλοδαπών στη λεωφόρο Κηφισού τραυματίστηκε ένας ακόμη μετανάστης από το Μπαγκλαντές.


Η αιματηρή επίθεση στο Περιστέρι, σύμφωνα με μαρτυρίες, σημειώθηκε ως εξής: Ένας άγνωστος που πιθανόν παραμόνευε σε αυτό το σημείο, επιτέθηκε στους δύο μετανάστες, πυροβόλησε τον έναν με πιστόλι με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει στο πόδι, χτύπησε τον δεύτερο με τη λαβή του πιστολιού στο κεφάλι και διέφυγε με μοτοποδήλατο.

Οι τραυματίες διακομίσθηκαν στο ΚΑΤ και στο Θριάσειο Νοσοκομείο, όπου νοσηλεύονται εκτός κινδύνου. Το επεισόδιο αποδίδεται από την αστυνομία σε προσωπικές διαφορές με ομοεθνείς τους.

Λίγο νωρίτερα, στη λεωφόρο Κηφισού στο ύψος της οδού Λένορμαν, σύμφωνα με μαρτυρίες, περίπου δέκα Πακιστανοί επιτέθηκαν και ξυλοκόπησαν άγρια, μετανάστη από το Μπαγκλαντές. Οδηγοί που ήταν σταματημένοι στο φανάρι, έτρεξαν να τον βοηθήσουν, ενώ οι δράστες τράπηκαν σε φυγή.

Ο τραυματίας διακομίσθηκε με ασθενοφόρο σε νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Όπως προκύπτει από τη μέχρι στιγμής έρευνα της αστυνομίας, το επεισόδιο σημειώθηκε πιθανότατα γιατί το θύμα επιχείρησε να πουλήσει μικροπράγματα στο φανάρι, το οποίο «ελέγχεται» από τους Πακιστανούς.

Για τα δύο περιστατικά διενεργείται προανάκριση.

ΠΑΡΑΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ . Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΛΗΓΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.

 

ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΠΤ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΛΛΟΝ. ΜΟΝΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΑΛΙΩΜΑ. ΜΕΤΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗ.


Οι έλληνες επιχειρηματίες -όσοι έχουν απομείνει- στενάζουν και πιέζουν για λύσεις που όμως δεν έρχονται!

Αλλοδαποί χτύπησαν μέχρι θανάτου ηλικιωμένη



Στη Σφενδάμη Πιερίας, άγνωστοι αλλοδαποί δράστες σε ισόγειο χώρο νεοαναγειρόμενης οικοδομής, προκάλεσαν βαριές κακώσεις σε διάφορα μέρη του σώματος υπερήλικης ημεδαπής. 

Οι κάτοικοι της περιοχής έκαναν αναφορά για αλλοδαπούς που εμφανίζονται τα βράδια και είχαν προσπαθήσει και παλιότερα να ληστέψουν ανεπιτυχώς άλλους 2 συμπολίτες τους.. Τελικά αποφάσιαν να δοκιμάσουν την "τύχη" τους με πιο εύκολο θύμα..

Παθούσα διεκομίσθη σε Νοσοκομείο, όπου περί ώρα 21.25 κατέληξε. Δράστες αναζητούνται.

Τρέμουμε να βγούμε βράδυ στους δρόμους! Λαθρομεταναστες και συμμορίες αλλοδαπών φονιάδων με την ανοχή ενός ανίκανου κράτους και ξεπουλημένων πολιτικών


Τρέμουμε να βγούμε βράδυ στους δρόμους! Τι και αν τα στοιχεία δείχνουν μείωση της μικροεγκληματικότητας; Αρκετοί κεντρικοί δρόμοι σε διάφορες πόλης της χώρας μόλις πέσει το σκοτάδι, γίνονται πραγματικά αδιάβατοι.

Σε υψηλά επίπεδα βρίσκονται εγκλήματα που σχετίζονται με ναρκωτικά, βίαιες επιθέσεις και βιασμούς απο αλλοδαπούς.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από τις στατιστικές της αστυνομίας για την εγκληματικότητα του 2010.
Η πραγματικότητα όμως είναι ότι η εγκληματικότητα κυριολεκτικά θερίζει σε πολλές γειτονιές της Αθήνας αφού κανείς πια δεν αισθάνεται ασφαλής ούτε στο σπίτι του ούτε στα μαγαζιά και στους δρόμους.

Εκτός από την «πρωταθλήτρια» Αττική αυξημένη εγκληματικότητα παρουσιάζουν η Θεσσαλονίκη, η Δυτική Ελλάδα, η Πελοπόννησος, η Κρήτη, η Στερεά και τα Ιόνια Νησιά.

Παρά το γεγονός ότι η παρουσία των αστυνομικών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. είναι αυξημένη, οι αλλοδαποί κακοποιοί φαίνεται πως ακολουθούν διαφορετικές «τεχνικές» και πλέον δεν «χτυπούν» καταστήματα και τράπεζες, αλλά το έχουν «ρίξει» στην αρπαγή πορτοφολιών, τσαντών και κινητών τηλεφώνων.

Τι και αν, από το δεύτερο εξάμηνο του 2010 εφαρμόστηκε ο θεσμός της Δίκυκλης Αστυνόμευσης; Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, η μείωση της εγκληματικότητας δεν έχει γίνει αισθητή στην πλειοψηφία των πολιτών, άσχετα με το τι λένε οι στατιστικοί δείκτες.

Η αλήθεια είναι πως οι πολίτες έχουν μια εντελώς διαφορετική αίσθηση. Αν ρίξει κανείς μια ματιά στο αστυνομικό δελτίο κάθε μέρας, κυριολεκτικά θα φρίξει με τα όσα συμβαίνουν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της επικράτειας.

Έχουν περάσει μόλις λίγα εικοσιτετράωρα από την πρωτοφανή επίθεση που δέχτηκε μια μεσήλικη γυναίκα στα Πετράλωνα από δυο αλλοδαπούς με σκοπό τη ληστεία. Οι δυο κακοποιοί ξυλοκόπησαν με ανελέητο τρόπο την 53χρονη με αποτέλεσμα η άτυχη γυναίκα να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση. Ήταν τέτοια η δολοφονική μανία των κακοποιών, που της προκάλεσαν 17 συντριπτικά κατάγματα στο πρόσωπο, μόνο και μόνο για να της αφαιρέσουν όσα χρήματα είχε πάνω της.
Επίσης ποιος μπορεί να ξεχάσει την επίθεση που δέχτηκε μια έγκυος γυναίκα στην Πάτρα από έναν τσαντάκια ο οποίος προκειμένου να της πάρει την τσάντα, την έριξε στο οδόστρωμα και την έσυρε στο δρόμο.

Και αυτά δεν είναι τα μόνα περιστατικά, την νύχτα το κέντρο της Αθήνας είναι απλησίαστο, καθώς συμμορίες πραγματικά «αλωνίζουν» την περιοχή στις προσπάθειες τους να έχουν υπό τον έλεγχο τους στην πορνεία και το εμπόριο ναρκωτικών. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τις «μάχες» λαθρομεταναστών  με λοστούς, τσεκούρια, σπαθιά και μαχαίρια στην «καρδιά» της πόλης.

Η κατάσταση δεν είναι και κατά πολύ διαφορετική σε περιοχές της επαρχίας. Απλά σας υπενθυμίζουμε τις πρόσφατες «μάχες» συμμοριών στα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας, τις ομαδικές εφόδους λαθρομεταναστών σε φορτηγά στην Εγνατία, και τις «μάχες» σώμα με σώμα με τους οδηγούς προκειμένου να καταφέρουν να μπουκάρουν στα φορτηγά για να φύγουν από την χώρα. Και αυτά δεν τα λέμε εμείς δείτε τι δήλωσαν σε επαρχιακό μέσο ο Αστυνομικός Διευθυντής και ο Κεντρικός Λιμενάρχης.

«Κάθε Τρίτη και Κυριακή φτάνουμε στο έσχατο σημείο. Καθημερινά έχουμε συμπλοκές, αλλά τις δύο αυτές ημέρες η κατάσταση ξεφεύγει», δηλώνει ο Αστυνομικός Διευθυντής κ. Βασίλειος Μίαρης. «Διεξάγονται μάχες τόσο πέριξ της Εγνατίας, όσο και εκτός λιμανιού, αφού τεράστιες ομάδες μεταναστών συγκεντρώνονται πάνω στον αυτοκινητόδρομο με σκοπό όταν κόψουν ταχύτητα τα φορτηγά, εκείνοι να επιχειρήσουν την είσοδό τους σε αυτά», σημειώνει ο κ. Μίαρης. Ο Κεντρικός Λιμενάρχης κ. Σταμάτης Ράπτης, επισημαίνει: «Η κατάσταση είναι έκρυθμη. Οι λαθρομετανάστες έχουν αποθρασυνθεί». Το χαρακτηριστικό, όπως ο ίδιος λέει είναι ότι «την Τρίτη σκεφτήκαμε ακόμη και το κλείσιμο των πυλών του λιμανιού για κάποια ώρα, χωρίς τελικά να προχωρήσουμε».

Αν συνεχίζαμε θα μπορούσαμε να σας απαριθμήσουμε εκατοντάδες περιστατικά που συμβαίνουν σε καθημερινή συχνότητα και έχουν γεμίσει με φόβο την πλειοψηφία τόσο των πολιτών όσο και επαγγελματιών.

Η εγκληματικότητα σίγουρα δεν είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να λυθεί από τη μία μέρα στην άλλη. Είναι όμως προφανές ότι η σύσταση ειδικών ομάδων, αμέσου επέμβασης δεν είναι από μόνη της ικανή να δώσει τη λύση, χρειάζεται πρωτίστως κάτι άλλο πιο σημαντικό, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ . Οι αστυνομικοί και οι λιμενικοί, σε πολλές των περιπτώσεων καλούνται να δράσουν με ελλιπή ή προβληματικά μέσα, δεδομένο που όπως είναι κατανοητό σε αρκετές περιπτώσεις τους καθιστά αναποτελεσματικούς.
Για να λυθεί το πρόβλημα κάποιοι πρέπει να σκύψουν το κεφάλι σοβαρά από πάνω. Πρέπει να αρχίσουν να ασχολούνται και με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών. Πρέπει να κατανοήσουν πως η οικονομική εξαθλίωση του πληθυσμού σε συνδυασμό με την ανύπαρκτη μεταναστευτική πολιτική, οδηγούν σε έξαρση της εγκληματικότητας, ανεξαρτήτου ηλικιακής ομάδας, εθνότητας και φύλου.

Επειδή λοιπόν η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει από κάθε έλεγχο και επειδή δεν είναι λίγες πλέον εκείνες οι φωνές που τονίζουν πως θα πάρουν τον νόμο στα χέρια τους, επειδή μία σπίθα χρειάζεται για να καταλήξει μια οργανωμένη κοινωνία σε ανεξέλεγκτη ζούγκλα, ας αρχίσουν κάποιοι να κάνουν τη δουλειά που τους έχει ανατεθεί.

ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ. ΑΣ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΡΙΞΟΥΝ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΕΙ.