Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Συννελήφθησαν αλβανοί λαθρομετανάστες για ληστεία και παράνομη οπλοφορία

Στη Νεράντζα Κορινθίας, συνελήφθησαν (2) αλλοδαποί υπήκοοι Αλβανίας, ηλικίας 18 και 25 ετών αντίστοιχα, γιατί την 15-2-2011/20.00 στην ίδια ως άνω περιοχή, με την απειλή κοντόκαννης καραμπίνας ακινητοποίησαν Ι.Χ.Ε. αυτ-το, όπου επέβαινε ημεδαπή και της αφαίρεσαν (1) κινητό τηλέφωνο και άγνωστο χρηματικό ποσό των 400 €. 

Στην κατοχή τους βρέθηκε και κατασχέθηκε το κλεμμένο κινητό τηλέφωνο και το χρηματικό ποσό των 50€. 

Επίσης στερούνταν νομίμων εγγράφων παραμονής στη Χώρα.

Πιερία: Την ξυλοκόπησαν κι έπειτα πέθανε από έμφραγμα! ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΠΟΙΟΙ; ΤΑ ΛΑΘΡΟΟΡΚ ΠΟΥ ΜΠΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!


Οι άγνωστοι δράστες επιτέθηκαν βάναυσα στην ηλικιωμένη γυναίκα στο ισόγειο της οικοδομής και της προκάλεσαν βαριές κακώσεις σε όλο της το σώμα.
 
Την 84χρονη βρήκαν οικείοι της, που την αναζητούσαν τις τελευταίες ώρες. Αρχικά μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Αιγινίου και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο της Κατερίνης όπου και κατέληξε λίγο αργότερα.

Όπως ανακοινώθηκε από την Αστυνομική Διεύθυνση Πιερίας, η ηλικιωμένη γυναίκα βρέθηκε στις 20.30 το βράδυ σωριασμένη σε μισολιπόθυμη κατάσταση στην είσοδο της νεοαναγειρόμενης οικοδομής στο χωριό Σφενδάμη κι έφερε λόγω της πτώσης πολλαπλά τραύματα σε διάφορα σημεία του σώματος.

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή Θεσσαλονίκης που διενήργησε την νεκροψία- νεκροτομή, ο θάνατός της οφείλεται σε έμφραγμα του μυοκαρδίου. Οι αδίστακτοι δράστες αναζητούνται από την αστυνομία…
πηγη

Οι Βούλγαροι έκλεβαν απ' όλα


Εξιχνιάστηκαν μέχρι στιγμής, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ρεθύμνου, δύο κλοπές σε βάρος πολιτών στο Ρέθυμνο, ενώ διεξάγονται έρευνες για τον εντοπισμό και άλλων παθόντων, ύστερα από την ανεύρεση και κατάσχεση πλήθους κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συσκευών, όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία.

Σε βάρος δύο (2) υπηκόων Βουλγαρίας ηλικίας 46 και 36 ετών αντίστοιχα, που σύμφωνα με την αστυνομική έρευνα κατηγορούνται γι αυτές, σχηματίσθηκε δικογραφία για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής. 

 Οι δράστες δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου. Ειδικότερα, στο πλαίσιο μεθοδικής αστυνομικής έρευνας και αντίστοιχων προανακρίσεων που ενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, για κλοπές – διαρρήξεις που έχουν διαπραχθεί τον τελευταίο καιρό στο Νομό Ρεθύμνου, αστυνομικοί εντόπισαν στην πόλη του Ρεθύμνου τους δύο (2) δράστες και τους προσήγαγαν στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου.

Στην κατοχή τους, αλλά και σε έρευνα που έγινε στην οικία τους και σε άλλους χώρους που χρησιμοποιούσαν, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
  • Εξήντα (60) κινητά τηλέφωνα και τρία (3) Bluetooth κινητών
  • Δύο (2) φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές (Laptop)
  • Πέντε (5) ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές
  • Δύο (2) βιντεοκάμερες
  • Διάφορα χρυσά κοσμήματα
  • Ένα (1) δημοσιογραφικό κασετόφωνο
  • Διάφορα ελληνικά και ξένα χαρτονομίσματα προερχόμενα από συλλογή.
Από τη μέχρι τώρα έρευνα αναγνωρίσθηκαν και αποδόθηκαν στους παθόντες ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής ( Laptop ) και μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή.
Η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται για τον εντοπισμό και άλλων παθόντων, στο πλαίσιο των αντικειμένων που έχουν κατασχεθεί στην κατοχή των δύο Βούλγαρων δραστών, καθώς και στην εξιχνίαση και άλλων περιπτώσεων κλοπών – διαρρήξεων. Όσοι πολίτες έχουν υποστεί κλοπή σε σχέση με το είδος των παραπάνω αντικειμένων καλούνται να προσέλθουν στην έδρα της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ρεθύμνου για αναγνώριση των κλοπιμαίων. 

Στα δίχτυα της αστυνομίας σπείρα αλλοδαπών εγκληματιών

Σπείρα αλλοδαπών εγκληματιών εξάρθρωσε στην Ξάνθη η Αστυνομία. Οι πέντε άνδρες είχαν διαρπάξει ληστείες και διαρρήξεις, ενώ στην κατοχή τους βρέθηκαν όπλα και κλοπιμαία.

Από έρευνα που έγινε σε εννέα σπίτια και μια αποθήκη στους οικισμούς Παλαιό Κατράμιο, Βαφέικα, Εύλαλο Ξάνθης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν κλεμμένοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεοράσεις, dvd players, ηχοσυστήματα, ακόμη και πλυντήρια, ποδήλατα, δίσκοι κοπής, χορτοκοπτικά κ. α. αγροτικά εργαλεία, τσιγάρα, είδη παντοπωλείων και προϊόντα που πωλούνται στα πρατήρια καυσίμων, αξεσουάρ αυτοκινήτων, αλυσοπρίονα, τροχοί, διαρρηκτικά εργαλεία, καλώδια ΔΕΗ και ΟΤΕ, κυνηγετικά όπλα κλπ.

Επίσης κατασχέθηκαν δύο αγροτικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσαν οι δράστες. Η προανάκριση συνεχίζεται, ενώ καταζητούνται και άλλα μέλη της σπείρας.

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ! Φανατικοί ισλαμιστές γιορτάζουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ τα γενέθλια του Μωάμεθ στο κέντρο της Αθήνας!

 

Ο κατήφορος σε αυτή τη χώρα δεν έχει τέλος. Οι συνεχείς δημόσιες θρησκευτικές εκδηλώσεις μουσουλμάνων δεν έχουν άλλο σκοπό από το να καταστήσουν την Ελλάδα «χώρα του Ισλάμ». 

Σημειώνεται ότι δημόσιες θρησκευτικές συναθροίσεις απαγορεύονται ακόμη και στην Τουρκία από το ίδιο το Σύνταγμα της χώρας. Στην Ελλάδα όμως επιτρέπονται…οι νόμοι εδώ δεν ισχύουν για λαθρομετανάστες και φανατικούς ισλαμιστές. Ανίκανο κ΄ρατος έχει εξαθλιώσει τους Έλληνες και αφήνει φανατικούς και λαθρομετανάστες να αλωνίζουν.

Έτσι τώρα αυτή τη στιγμή περισσότεροι από χίλιοι μουσουλμάνοι γιορτάζουν τα γενέθλια του Μωάμεθ υπό την σκιά της Ακροπόλεως, κάνοντας πορεία-επίδειξη δύναμης στο κέντρο της Αθήνας, η οποία ξεκίνησε από το δημαρχείο Αθηνών στην πλατεία Κοτζιά και κατέληξε στο Σύνταγμα έξω από την βουλή όπου βρίσκονται τώρα οι μουσουλμάνοι. 

Όπως μεταδίδουν τα ειδησεογραφικά πρακτορεία έξω από την Βουλή βρίσκονται συγκεντρωμένοι αυτήν την ώρα σχεδόν δύο χιλιάδες μέλη της μουσουλμανικής κοινότητας που πραγματοποίησαν πορεία, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την επέτειο από την γέννηση του Μωάμεθ.

ΕΡΩΤΗΜΑ: ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΟΥΝ;…

πηγη

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Ηγουμενίτσα: Λαθρομετανάστες έκλεψαν την τσάντα 25χρονης κατά την έξοδο της απο supermarket

Την Δευτέρα 14/2 το απόγευμα, στις 20:30 έξω από το σουπερ μάρκετ ΞΕΝΟΣ στην οδό Σαμουηλ κοντά στην παιδική χαρά  Ηγουμενίτσας 25χρονη που μόλις είχε κάνει τα ψώνια της από το εν λόγω κατάστημα και κατά την είσοδο της στο αυτοκίνητο της δέχθηκε επίθεση από τρείς λαθρομετανάστες με σκοπό την κλοπή της τσάντας κάτι το οποίο κατάφεραν.

Αμέσως πήγε στην Αστυνομία με τον σύζυγο της οπού μετά από αναζήτηση δεν κατέσθη δυνατό εντοπίσουν τους εν λόγω λαθρομετανάστες

Στα νηπιαγωγεία μας γιορτάζονται μουσουλμανικές γιορτές!!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Πλήρης επιβεβαίωση του «ΕΚ» από το υπουργείο

Πριν λίγο καιρό, στο πρωτοσέλιδο του "Ελεύθερου Κόσμου", δημοσιεύσαμε ένα αποκλειστικό ρεπορτάζ, σχετικά με τον εορτασμό του "Κουράν Μπαϊράμ" σε νηπιαγωγείο του κέντρου των Αθηνών.

Πριν το ρεπορτάζ και επειδή μας φαινόταν πραγματικά δύσκολο να πιστέψουμε το επίπεδο της κατάντιας στο οποίο έχει φτάσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, φροντίσαμε να το διασταυρώσουμε με κάθε δυνατό τρόπο. Και όλα τα στοιχεία έδειχναν ακριβώς αυτό, το οποίο μας είχε καταγγελθεί: ότι δηλαδή στο νηπιαγωγείο, έγινε η συγκεκριμένη γιορτή. Δημοσιεύσαμε το θέμα ως πρωτοσέλιδο και ακολούθησε η διάδοσή του, κυρίως μέσω διαδικτύου.

Το θέμα έπαιξε σε πάρα πολλές ιστοσελίδες και όλες ακριβώς με την ίδια έκπληξη αναρωτιούνταν από πότε το ελληνικό κράτος άρχισε να εορτάζει και το "μπαιράμι" των τούρκων και γενικότερα των μουσουλμάνων. Εμείς μεγαλώνοντας ξέραμε το μπαϊράμι, μόνο σαν την ευκαιρία που άδραξε ο Κανάρης για να κάψει τη ναυαρχίδα του τουρκικού στόλου.

Το ζήτημα έφερε στην Βουλή ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Μάκης Βορίδης, με ερώτησή του προς την αρμόδια υπουργό Παιδείας. Και ξαφνικά ως εκ θαύματος, μόλις πριν λίγες ημέρες απήντησε στην ερώτησή του η υφυπουργός κ. Χριστοφιλοπούλου. Στην απάντησή της, η υπουργός, επιβεβαιώνει πλήρως το ρεπορτάζ μας, προσπαθώντας να το διαψεύσει. Θαυμάστε τι ακριβώς λέει: "στην τελετή για τον εορτασμό του ‘Κουρμπάν Μπαϊράμ' στο 7ο Ν/Γ Αθηνών, όπως μας πληροφόρησε ο Προϊστάμενος του 1ου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας, ουδέποτε συνέβη τέτοιο περιστατικό".

Η κ. Υφυπουργός δηλαδή, επιβεβαιώνει δίχως την παραμικρή αμφιβολία πλέον, ότι ο εορτασμός του "μπαϊραμ" στα νηπιαγωγεία της Αθήνας είναι γεγονός και μάλιστα ότι συμβαίνει, υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας.

Όσο για το περιστατικό που "ουδέποτε συνέβη", προφανώς αναφέρεται στο ότι άλλα παιδάκια θεωρώντας το ως παιχνίδι, άρχισαν κι αυτά να πέτουν κάτω και να προσκυνάνε τον... Αλλάχ.

Η κ. υφυπουργός καλά θα κάνει αντί να ρωτά τους διάφορους "προϊστάμενους", να ρωτήσει τους γονείς, τα νήπια.

Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι οι Έλληνες φορολογούμενοι πληρώνουμε τους νηπιαγωγούς για να κάνουν ισλαμική προπαγάνδα σε παιδάκια τεσσάρων και πέντε ετών.

Η πολυπολισμική προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ έχει ξεφύγει και είναι πια εκτός ορίων.

πηγή

ΛΑΘΡΟMETANΑΣΤΕΣ ΚΤΗΝΗ ΤΟΝ ΕΣΠΑΣΑΝ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΜΕ ΚΑΔΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ


Ο λόγος για τους δράστες της θρασύτατης ληστείας που κατήγγειλε σε βάρος του ένας 67χρονος άνδρας χθες το απόγευμα στην περιοχη του Αγίου Μύρωνα, από άγνωστους δράστες και συγκεκριμένα στην επαρχιακή Οδό Αγίου Θωμά- Δουλίου Ηρακλείου.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την καταγγελία, άγνωστα άτομα τοποθέτησαν πλέγμα, στη μέση του δρόμου- σε όρθια θέση- με αποτέλεσμα το φορτηγό που οδηγούσε, να προσκρούσει σ’ αυτό.

Το θύμα σταμάτησε το αυτοκίνητο και προσπάθησε να απομακρύνει το πλέγμα. Τότε, δύο άγνωστα άτομα, με καλυμμένα τα πρόσωπά τους και κρατώντας ξύλα, τον χτύπησαν στο κεφάλι προξενώντας του απλή σωματική βλάβη ενώ του αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 260 ευρώ.
Ενεργείται προανάκριση από το Α.Τ. Αγίου Μύρωνα.
cretalive

1 στους 3 λαθρομετανάστες που ζουν στη χώρα μας και παρουσιάζουν ενεργό φυματίωση αρνείται να υποβληθεί σε θεραπεία


Ένας στους τρεις μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και παρουσιάζουν ενεργό φυματίωση αρνείται να υποβληθεί σε θεραπεία... και κυκλοφορεί ελεύθερα ανάμεσα σε υγιείς πολίτες, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα για τη δημόσια υγεία.

Το γεγονός αυτό επισημαίνεται σε αναρτημένη ανακοίνωση του Νοσοκομείου Σωτηρία, της ΜΚΟ Εργοερευνητική και του Ινστιτούτου Ερεύνης Νοσημάτων Θώρακος Υγιεινής και Ασφάλειας της Εργασίας (ΙΕΝΘΥΑΕ), που παρουσιάστηκε στο 23ο Ιατρικό Συνέδριο Ενόπλων Δυνάμεων, οι εργασίες του οποίου πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ανακοίνωσης, στο διάστημα 2000-2009 προσήλθαν στο ΙΕΝΘΥΑΕ 86.618 μετανάστες, προκειμένου να υποβληθούν σε ακτινογραφία θώρακος, η οποία απαιτείται για την έκδοση πράσινης κάρτας, και από εκεί πάρθηκαν τα στατιστικά στοιχεία για την έρευνα.

Φυσικά πρέπει να εμβολιαστούν τα παιδιά. Ειδικά τα παιδιά, αλλά και όλοι μας, γιατί υπάρχει έξαρση της φυματίωσης και άλλων ασθενειών, που τις είχαμε "ξεχάσει" ή δεν τις είχαμε ποτέ (τα λεγόμενα νοσήματα Τροπικής Ιατρικής), αλλά τις έφεραν οι λαθρομετανάστες, που είναι κινητές "βόμβες" ιών και ασθενειών, χωρίς κανέναν έλεγχο και εμβολιασμό από τη χώρα τους και τη χώρα μας (όταν μπαίνουν).


Και όχι μόνο, αλλά επιβαρύνουν και υπέρμετρα τα νοσοκομεία, το Ε.Σ.Υ. και τον προϋπολογισμό μας, δηλαδή νέοι φόροι στις πλάτες μας, με την περίθαλψή τους και την περίθαλψη τη δικιά μας, επειδή κολλάμε τις αρρώστιες τους και επειδή καλούμαστε να εμβολιαστούμε για αρρώστιες που κανονικά δεν θα υπήρχε λόγος, όπως σε άλλες πολιτισμένες χώρες.

Δηλαδή είμαστε και κερατάδες και δαρμένοι. 

πηγη

Πάτρα: Άβατο το άλσος του Αγίου Αλεξίου - Οι λαθρομετανάστες πουλάνε ναρκωτικά και σεξ


Ετοιμάζουν κινητοποιήσεις οι κάτοικοι. Ανυπαρκτο το κρατος "προστασιας του πολιτη"

Ο τρόμος είναι το συναίσθημα που κυριεύει τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του άλσους του Αγίου Αλεξίου, όταν έρχεται το σκοτάδι. 
Δεκάδες αλλοδαποί λαθρομετανάστες που έχουν «καταλάβει» την περιοχή, μετά την επιχείρηση απομάκρυνσης τους από το αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στον Άγιο Διονύση, έχουν βρει στέγη σε παλιά κτίσματα και παρατημένα αυτοκίνητα, μέσα και έξω από το άλσος.

Οι κάτοικοι της περιοχής καταγγέλλουν πως έχουν γίνει μάρτυρες περιστατικών, κατά τα οποία μπροστά στα μάτια τους πωλούνται ναρκωτικά, κυρίως ηρωίνη, σε έτοιμες δόσεις με τιμή 20 ευρώ!

Οι λαθρομετανάστες κινούνται σε μικρές ομάδες και γνωρίζουν από την συμπεριφορά αλλά και τα πρόσωπα, τους χρήστες κάθε ηλικίας και φύλου και τους προσεγγίζουν προκειμένου να τους προμηθεύσουν με τον λευκό θάνατο.
Οι κάτοικοι καταγγέλλουν πως υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες, κάποιοι εξ αυτών έχουν δεχτεί ακόμα και πρόταση για σεξουαλική επαφή, με αντάλλαγμα χρήματα.

Τονίζουν πως η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, τα παιδιά τους και οι ηλικιωμένοι δεν μπορούν πλέον να κυκλοφορήσουν μόνοι τους τη νύχτα και σκέφτονται να ξεκινήσουν κινητοποιήσεις, προκειμένου οι αρμόδιοι να δώσουν άμεσα λύση.
πηγη